Galeria Malta motywuje najemców


Malta Quality Awards to program lojalnościowy skierowany do współpracowników i najemców Galerii Malta. W ten sposób poznańskie centrum chce premiować tych partnerów biznesowych, których praca buduje markę obiektu.
Znakiem Jakości Malta może zostać odznaczony konkretny sklep, akcja marketingowa, inwestycja w centrum czy udogodnienia dla klientów. - Galeria Malta chce wyznaczać standardy idealnego miejsca na zakupy. Dlatego powstał Znak Jakości Malta, który podkreśla jej wyjątkowość i wysoką jakość oferty, przygotowanej dla klientów – mówi Tomasz Wojsz, dyrektor centrum. Chcemy zaangażować partnerów biznesowych i współpracowników do wspólnej pracy nad dobrymi standardami w naszym centrum – dodaje.
Od kwietnia najemcy Galerii Malta będą uczestniczyć w programie Malta Quality Awards. Będą oni zbierać punkty za zaangażowanie w życie Galerii Malta. W tym samym czasie uruchomiony zostanie specjalny portal dla najemców, będący platformą obsługi programu Malta Quality Awards oraz sprawnym narzędziem do komunikacji między najemcami i galerią. W programie MQA nagradzani będą nie tylko najemcy, ale również pracownicy poszczególnych sklepów, którzy na co dzień mają bezpośredni kontakt z klientami.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.