Galeria Malta na fali. Wzrosła sprzedaż i odwiedzalność

Ponad 7-procentowy wzrost sprzedaży, ciągle rosnąca odwiedzalność i nowe sklepy, w tym ciągle powiększające się portfolio marek premium, a także szereg eventów i udogodnień dla klientów - to najważniejsze karty w kalendarzu Galerii Malta w 2015 roku.
Portfolio poznańskiego centrum wzbogaciły w zeszłym roku kolejne brandy. Salon otworzyła marka Lacoste oferująca ekskluzywną odzież sportową. We wrześniu dołączył GANT. Na pięć lat Galeria Malta związała się ze szwedzką marką Marc O’Polo. Centrum podpisało także umowę z marką Henri Lloyd oferującą odzież żeglarską i sportową. Na poziomie „0” został otwarty sklep Cortland Apple Premium Reseller. Z kolei na smakoszy i koneserów włoskiej kuchni czeka zajmująca aż 695 mkw. pizzeria Forni Rossi.
W maju przed Maltą powstał nadmorski plac zabaw, z którego w okresie letnim zeszłego roku korzystało dziennie 200 dzieci w różnym wieku. Oferta centrum kierowana do rodzin jest kompleksowa, oferuje różne udogodnienia: specjalne miejsce do przygotowania posiłków dla dzieci, kącik zabaw, dziecięce toalety i pokoje dla rodzica z dzieckiem.
Do sukcesów Galerii należą: znaczący wzrost sprzedaży (7,25 proc.) i stale rosnąca odwiedzalność przyczyniło się także nowe pozycjonowanie centrum i jego unikalna platforma komunikacyjna „Codziennie Ty”. Jej wyróżniające kreacje wykorzystują czarno-białe zdjęcia i inspirujące hasła. Platforma jest parasolem łączącym wszystkie aktywności kierowane do klientów Galerii, w tym akcje PR, social media oraz działania marketingowe.
Zwieńczeniem całorocznych sukcesów Malty była kampania grudniowa z rekordowym wynikiem: blisko 11-procentowy wzrost sprzedaży w ostatnim miesiącu 2015 roku był najlepszym wynikiem zanotowanym w historii poznańskiego centrum.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (2)
Odpowiedz-
0
0
Odpowiedz-
0
0