8 czerwca uczestnicy drugiej edycji talent show The Voice of Kids 2: Carla Fernandes, Adam Kubera oraz AniKa Dąbrowska odwiedzą Galerię Mazovia, w ramach kampanii społecznej LUBIĘ! #niehejtuję, organizowanej przez markę odzieżową Reporter Young.
Akcja LUBIĘ! #niehejtuję jest odpowiedzią na problem hejtu w sieci, który codziennie dotyka młodych ludzi. Aby uświadomić i uwrażliwić zarówno dzieci, jak i rodziców, że nie można bagatelizować tego problemu, marka odzieżowa Reporter Young przygotowała wspólnie z młodymi wokalistami: Carlą Fernandes, Adamem Kuberą oraz AniKą Dąbrowską klip promujący kampanię, pt. „To co ważne”. Na kanale YouTube obejrzało go już pół miliona internautów. Uzupełnieniem akcji jest limitowana kolekcja t-shirtów dostępna w wybranych salonach oraz sklepie internetowym marki.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (60%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Komentarze