PARTNERZY PORTALU


Galeria Mokotów stawia na polskie marki

Galeria Mokotów stawia na polskie marki
Sklep Risk
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 19 mar 2018 14:08

Nowe polskie marki modowe pojawiły się w strefie The Designer Gallery w warszawskiej Galerii Mokotów. Wśród nich nowości: młody RISK made in Warsaw oraz cieszący się już ugruntowaną pozycją wśród miłośników mody duet Paprocki&Brzozowski. Marki prezentowane są w konceptach pop up stores.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 19 mar 2018 14:08

Risk made in Warsaw to marka stworzona przez Antoninę Samecką i Klarę Kowtun w 2011 roku, łącząca wygodę i precyzyjne krawiectwo – projektantki dbają o to, by ich ubrania idealnie leżały, zapewniały zgrabne proporcje i miały przyjemny w noszeniu materiał. Jak mówią, ich podejście do mody jest przede wszystkim praktyczne:

-Robimy ubrania ułatwiające życie – takie, które sprawiają, że czujesz się pewnie, atrakcyjnie i w ciągu dnia nie myślisz o tym, co masz na sobie, tylko o wszystkich ważnych rzeczach.

Dla twórczyń marki moda to część kultury. Rirk made in Warsaw współpracuje z artystami, nie tylko na poziomie printów, narracji czy kolekcji. RISK to również marka reprezentująca odpowiedzialne podejście do mody – ubrania z jej logo szyte są w Polsce, z wykorzystaniem materiałów pochodzących wyłącznie z krajów europejskich. Projektantki stawiają na transparentną produkcję, jakość wykonania i – co najważniejsze – jakość projektu.

Paprocki&Brzozowski to duet, którego nie trzeba przedstawiać miłośnikom polskiej mody. Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski jako projektanci zadebiutowali w 2000 roku. Ich kolekcje w intrygujący sposób wykorzystują inspiracje popkulturą i jej ikonami. Ubrania twórców chętnie noszą nie tylko gwiazdy, a sami projektanci mogą poszczycić się wieloma prestiżowymi nagrodami i wyróżnieniami dla branży modowej. Teraz projekty duetu odkryją również goście i klienci strefy The Designer Gallery w Galerii Mokotów.

W pop up store projektantów znajdzie się między innymi linia Plants, charakteryzująca się niezobowiązującym stylem casualowym. Szybko stała się hitem wśród fanów marki oraz wśród gwiazd, które chętnie zakładają basicowe projekty projektantów. Plants'y  skierowane są do wszystkich zmęczonych sztampowymi propozycjami. W kolekcji znaleźć można szeroki wybór bluz, T-shirtów i dodatków z niepowtarzalnymi nadrukami i aplikacjami.

Pojawienie się Risk  made in Warsaw i Paprocki&Brzozowski w Galerii Mokotów to już czwarta rotacja w pop upach strefy The Designer Gallery. Zgodnie z konceptem miejsca, w przestrzeni pop up stores prezentowane są zarówno uznane nazwiska o ugruntowanej pozycji w branży mody, jak i młodzi projektanci oraz oryginalne i zaskakujące marki niedostępne do tej pory w centrach handlowych. Dotychczas w strefie goście Galerii Mokotów mogli poznać m.in. projekty Le Petit Trou, MMC, Elementy, Chylak czy Mako. Teraz do tego grona dołączyli Paprocki&Brzozowski oraz RISK made in Warsaw, których projekty będzie można znaleźć w pop up stores przez najbliższe miesiące.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.92.74.105
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!