Galeria Mokotów. Wkrótce nowe otwarcie pod globalnym szyldem
Marka Westfield, która jesienią wzbogaci szyld Galerii Mokotów, słynie m.in. ze spektakularnych koncertów. We wrześniu 2021 r. w centrach handlowych tego brandu odbyła się transmisja na żywo występu Lady Gagi. Zobacz film! Koncert mogli oglądać też warszawiacy w Arkadii, która do rodziny Westfield dołączyła we wrześniu 2019 r.
- Warszawską Galerię Mokotów czeka rebranding. Jesienią tego roku w nazwie centrum handlowego pojawi się marka Westfield.
- Właściciel centrum, spółka Unibail-Rodamco-Westfield, podobny zabieg planuje także w dwóch innych obiektach: Parquesur w Madrycie oraz Taby Centrum w Sztokholmie.
- Galeria Mokotów to jedno z najbardziej znanych centrów handlowych w Polsce. Od początku istnienia galerii, sklepy otwierają tu najlepsze i najbardziej popularne marki - w sumie działa tu 260 sklepów.
- Rebranding centrów Parquesur w Madrycie, Taby Centrum w Sztokholmie i Galerii Mokotów jest kontynuacją strategii rozszerzania marki Westfield na flagowe europejskie destynacje w najbogatszych miastach i rejonach.
- Z okazji zmian w Galerii Mokotów, jak i w centrach handlowych w Madrycie i Sztokholmie, planowane są wydarzenia i atrakcje dla klientów.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
Marka Westfield słynie z tego, że w swoich centrach oferuje gościom wyjątkowe doświadczenia, bardzo szeroki wybór brandów, wysokiej jakości usługi oraz spektakularne koncerty i imprezy. Dzięki centralnym, wielkomiejskim lokalizacjom, Westfield zapewnia biznesowe korzyści dla obecnych w jego obiektach marek, a także dla klientów i lokalnych społeczności.
Globalne portfolio dociera do ponad miliarda odwiedzających rocznie.
Jak marka Westfield zwiększa atrakcyjność centrów?
– Nasze centra oferują to, co najlepsze w handlu, gastronomii, wypoczynku, kulturze i rozrywce. Dajemy klientom wiele ważnych powodów do odwiedzin. Wprowadzenie marki Westfield zwiększa atrakcyjność naszych centrów dla klientów, a globalną sieć wykorzystujemy, aby przyciągnąć nowe sklepy. Marka Westfield jest jedyną globalną marką B2B i B2C dla sklepów, usług, rozrywki i gastronomii, a nasze centra Westfield London i Westfield Stratford City w Londynie, Westfield Century City i Westfield UTC w Kalifornii czy Westfield World Trade Center w Nowym Jorku zyskały już miano kultowych - tłumaczył w wywiadzie dla Propertynews.pl Arnaud Burlin, Managing Director CEE Unibail-Rodamco-Westfield.
Westfield otwiera nowe możliwości w handlu
- Za pośrednictwem brandu Westfield nasi partnerzy mogą dotrzeć do dziesiątek milionów europejskich konsumentów, otwierając nowe możliwości w reklamie, marketingu i handlu detalicznym - tłumaczy Caroline Puechoultres, Chief Customer Officer w URW.

Czytaj więcej
Westfield Arkadia. Galeria już w nowej aurzeWyznaczone do rebrandingu centra mają wiele cech wspólnych. Są jednymi z najważniejszych obiektów handlowych na swoich rynkach. Mają doskonałą lokalizację i obsługę klienta, charakterystyczną architekturę oraz dobrą praktykę w angażowaniu społeczności i zrównoważonym rozwoju.
Brand Westfield pozwala dotrzeć do dziesiątek milionów europejskich konsumentów.

Z okazji wprowadzenia marki Westfield w każdym obiekcie odbędą się uroczyste wydarzenia konsumenckie. W warszawskiej Galerii Mokotów, jak i w centrach handlowych w Madrycie i Sztokholmie, spodziewać się można szeregu wydarzeń i atrakcji dla klientów. O konkretnych planach Centra mają informować na bieżąco.
Centra handlowe, które przejdą rebranding na Westfield na jesieni 2022:
- Hiszpania - Parquesur w Leganés, w Madrycie
- Szwecja – Taby Centrum w Sztokholmie
- Polska – Galeria Mokotów w Warszawie
Istniejące centra handlowe Westfield w Europie:
- Austria – Westfield Donau Zentrum oraz Westfield Shopping City Süd w Wiedniu
- Hiszpania –Westfield La Maquinista and Westfield Glories w Barcelonie
- Czechy – Westfield Chodov w Pradze
- Francja – Westfield Les 4 Temps, Westfield Forum des Halles, Westfield Vélizy 2, Westfield Parly 2, Westfield Carré Sénart oraz Westfield Rosny 2 w regionie Paryża, Westfield Euralille w Lille, Westfield La Part-Dieu w Lyonie
- Niemcy – Westfield Hamburg (Development), Westfield CentrO w Oberhausen
- Holandia – Westfield Mall of the Netherlands w Hadze
- Polska – Westfield Arkadia w Warszawie
- Szwecja – Westfield Mall of Scandinavia w Sztokholmie
- UK – Westfield London oraz Westfield Stratford City w Londynie

Unibail-Rodamco-Westfield jest deweloperem i operatorem flagowych centrów handlowych z portfelem wycenionym na 54,5 mld euro (dane z dnia 31 grudnia 2021 r.), z czego 86 proc . to obiekty handlowe, 6 proc. - biura, 5 proc. - obiekty konferencyjne i wystawiennicze, a 2 proc. - obiekty usługowe.
Grupa jest właścicielem i operatorem 84 centrów handlowych, w tym 53 flagowych obiektów w miastach Europy i Stanów Zjednoczonych.

© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (10)
Odpowiedz-
20
1
Odpowiedz-
16
0
Odpowiedz-
22
1
Odpowiedz-
10
1
Odpowiedz-
8
0
Odpowiedz-
3
0
Odpowiedz-
5
1
Odpowiedz-
4
0
Odpowiedz-
1
0
Odpowiedz-
0
0