Po upływie prawie dwóch lat od otwarcia Galerii Północnej nadal przybywa odwiedzających. Znacząco rośnie też udział lojalnych klientów, czyli takich, dla których Galeria Północna jest najczęściej odwiedzanym centrum handlowym. Stanowią oni 64% wszystkich osób odwiedzających galerię – jest to aż 27% więcej w stosunku do roku poprzedniego. Na wzrost współczynnika odwiedzalności niewątpliwie wpływa fakt, że Galeria Północna wciąż przyciąga nowych najemców i wzbogaca ofertę o popularne marki. Na początku marca 2019 r. do najemców centrum dołączyła debiutująca na warszawskim rynku Tescoma oraz brytyjska sieć Dealz, otwierając swój pierwszy salon w północnej części miasta. Ponadto od początku 2019 r. Galerię Północną wybrało aż 12 znanych marek sieciowych, wśród których znalazły się m.in. takie sklepy, jak: Mango, IQOS, NeoNail. Nowe lokale zajmują łącznie powierzchnię 2 064 mkw. GLA. Dodatkowo jeden z dotychczasowych najemców – Superpharm, zwiększył swoją powierzchnię. Galeria Północna prowadzi aktualnie zaawansowane rozmowy z kolejnymi najemcami, których łączna powierzchnia najmu wyniesie ponad 2 500 mkw. Są wśród nich topowe marki odzieżowe, obuwnicze, lokale usługowe oraz znana sieć z ofertą rozrywkową dla dzieci i dorosłych.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (52%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL