Sklep JYSK, o powierzchni ponad 1039 mkw., otwarto w czerwcu. Oferta skandynawskich produktów do domu jest odpowiedzią na oczekiwania klientów poszukujących artykułów z dziedziny „home decor”. - Otwarcie Jysk jest jedną z wielu komercjalizacyjnych zmian, jaką mamy w planach na ten rok - mówi Agnieszka Wojtaszczyk, dyrektor Galerii Przymorze.

Do grona najemców dołączył także salon marki Greenpoint, oferujący ubrania dla kobiet poszukujących eleganckich a jednocześnie funkcjonalnych i wygodnych fasonów, pozwalających czuć się swobodnie w każdej sytuacji.

Galeria Przymorze dba też o najemców, z którymi owocnie współpracuje od lat, marki: CCC, C&A oraz Deichmann przedłużyły swoje umowy najmu na kolejne lata. Wraz z odnowieniem umów, najemcy odnawiają też swoje salony. CCC już prezentuje się klientom w najnowszym koncepcie tej marki, wkrótce w zupełnie nowej odsłonie ukaże się salon Deichmann.

W Galerii Przymorze zmienia się również strefa foodcourt; lubiana Waga Smaków zmieni swój koncept, do grona najemców dołączyła Pizza Hut Express, w najbliższym czasie pojawią się inni nowi najemcy, którzy wzbogacą kulinarną ofertę Centrum.

Przedłużeniem zmian w strefie gastronomicznej jest Strefa Chillout – zlokalizowana na zewnątrz budynku Galerii w obrębie parku, a także funkcjonująca już Strefa Pracy i Spotkań na pierwszym piętrze.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl