Galeria Raj podbija odwiedzalność


Otwarcia takich sklepów jak: Bricomarché, Media Ekspert, Jysk czy Medicine spowodowały, że zlokalizowana w Dębicy Galeria Raj w IV kwartale 2015 roku odnotowała ponad 25 proc. wzrost odwiedzalności klientów.
- Rekordowy wynik w 2015 roku zanotowaliśmy w grudniu. W tym miesiącu do galerii przyszło ponad 30 pro. więcej klientów niż w ubiegłym roku. Znakomita frekwencja w Galerii Raj potwierdza, że na bieżąco staramy się spełniać oczekiwania naszych klientów, analizujemy rynek i dostosowujemy obiekt tak, aby oferował kompleksowy zakres usług. Stawiamy na wygodę odwiedzających nas osób – priorytetem jest udostępnienie klientom jak największej ilości usług i różnorodności artykułów pod jednym dachem. W 2016 roku planujemy wprowadzić kolejne marki. Reagujemy na zmieniający się rynek i systematycznie uatrakcyjniamy naszą ofertę handlową. Jednym z przykładów jest podpisana niedawno umowa najmu z siecią Martes Sport – mówi Joanna Bujak, menedżer ds. najmu IVS Grupy.
Mimo okresu sprzyjającego świątecznym zakupom, Experian FootFall Indeks Polska
w pierwszych tygodniach grudnia 2015 roku miał tendencję spadkową. Trend roczny wskaźnika odwiedzalności utrzymywał się na prawie identycznym poziomie co w 2014 roku. Żaden z miesięcznych indeksów minionego roku nie osiągnął wyniku wyższego niż 10,7 proc. Niezbyt imponujące wyniki ogólnopolskiego wskaźnika FootFall są spowodowane nowymi kanałami dystrybucji np.: zwiększeniem popularności portali aukcyjnych, które błyskawicznie reagują na potrzeby konsumentów. Stabilny, choć niewielki, wzrost Indeksu to skutek bardzo dobrego zarządzania centrami handlowymi, cieszącymi się popularnością u klientów.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (2)
Odpowiedz-
0
0
Odpowiedz-
0
0