Galeria Sfera poprawia wyniki


W ubiegłym roku oferta bielskiej Galerii Sfera powiększyła się o 24 nowe marki. Wskaźnik wynajęcia powierzchni galerii wynosi obecnie prawie 100 procent. W porównaniu rok do roku, wzrost footfallu w 2015 r. wyniósł 3,4 procent.
Galeria Sfera należy do funduszu ESCF II zarządzanego przez CBRE Global Investors.
- Galeria notuje doskonałe wyniki dzięki swojej lokalizacji, zasięgowi oddziaływania oraz obecności unikalnych marek, niedostępnych w konkurencyjnych obiektach. Bez wątpienia jest to centrum pierwszego wyboru, zarówno dla klientów jak i dla najemców. Sfera jest również wizytówką miasta i całego regionu, m.in. dzięki wydarzeniom o ponadregionalnym, a czasami również ogólnopolskim, zasięgu – mówi dyrektor galerii, Monika Magner.
Galeria Sfera przyciąga nowych najemców. W 2015 roku do ich grona dołączyło aż 24 nowych marek, w tym takie brandy modowe jak np. Hexeline, Monnari, 4F, Wólczanka, Wojas. Ofertę uzupełniły globalne marki z branży gastronomicznej – Burger King i Pizza Hut oraz dziewiąty w Polsce i pierwszy w Bielsku-Białej salon Cortland, autoryzowany sprzedawca produktów marki Apple.
W 2016 roku Galeria Sfera będzie kontynuować działania wpierające promocję miasta i regionu. Najbliższą imprezą w galerii, która potrwa już od 1 do 6 marca będzie 18. edycja Bielskiej Zadymki Jazzowej, od lat goszczącej najwybitniejszych światowych jazzmanów.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.