Galeria Solna policzyła klientów
440 tys. osób odwiedziło Galerię Solną w Inowrocławiu w ciągu pierwszego miesiąca od jej otwarcia. Pierwsze nowoczesne centrum handlowo-usługowe w mieście ruszyło 8 maja 2013 roku.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego wyniku. Po pierwszych tygodniach od otwarcia odwiedzalność ustabilizowała się na poziomie 80-85 tys. wizyt tygodniowo - mówi Grzegorz Pękalski, prezes zarządu w Libra Project, inwestora galerii. -Ten dobry start jest składową kilku czynników. Na pewno bogata i różnorodna oferta handlowa z silną reprezentacją sklepów znanych, międzynarodowych marek sieciowych, a także lokalnych, lubianych przez inowrocławian. Drugim ważnym czynnikiem, który z pewnością miał wpływ na taką frekwencję, jest nasza oferta wydarzeń i innych projektów marketingowych skierowanych do mieszkańców Inowrocławia. W każdym tygodniu organizujemy ciekawe akcje, konkursy, które przyciągają mieszkańców - dodaje.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (45%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.