Galeria Świdnicka: przyszedł czas na podsumowanie


Wzmocnienie portfolio Galerii Świdnickiej w segmencie modowym i gastronomicznym, a także sukcesywny wzrost odwiedzalności to mocne strony obiektu, który podsumowuje pierwsze półrocze 2016 roku. Poziom komercjalizacji osiągnął już prawie 100 proc.
Wiosną br. do Galerii Świdnickiej dołączyli nowi najemcy, poszerzając ofertę modową centrum. Wśród nich znalazł się polski brand Pako Lorente, oferujący odzież dla mężczyzn. Salon tej sieci zajął w galerii powierzchnię 100 mkw. Ofertę dla pań uzupełniła z kolei, na powierzchni ok. 28 mkw., popularna marka Gatta.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (82%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.