Galeria Wisła promuje modę


W sklepach pojawiły się pierwsze jesienne propozycje. Z najmodniejszymi kolorami, wzorami, fakturami, stylami i dodatkami na nadchodzący sezon można zapoznać się w najnowszym wydaniu magazynu modowego wydanego przez Galerię Wisła.
Pierwszy numer przewodnika po światowych tendencjach w modzie i adresowanego do klientów Galerii Wisła w Płocku ukazał się w marcu 2011 roku i został ciepło przyjęty zarówno przez klientów, jak i przez środowiska branżowe, które uhonorowały go „Złotymi Szpaltami”. Magazyn poświęcony najnowszym trendom w modzie, urodzie i rozrywce, obfituje w artykuły o charakterze lokalnym.
- Nakład magazynu to 80 000 sztuk. Mieszkańcy Płocka i okolic znajdą go w skrzynkach pocztowych, na terenie Galerii oraz w punktach partnerskich – informuje Magdalena Michalska, manager marketingu Galerii Wisła - Z elektroniczną wersją magazynu można się zapoznać na stronie internetowej centrum oraz na fanpage’u na Facebooku - dodaje.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (26%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.