Galeria Wisła rusza z nową akcją


Galeria Wisła zaprasza do udziału w akcji "Jest pysznie" – informuje Magdalena Michalska, Marketing Manager Galerii Wisła. – W akcji do zdobycia będzie kilkaset bonów o wartości 10 zł i 15 zł, do wykorzystania w wiślanych restauracjach i kawiarniach.
Mechanizm akcji jest bardzo prosty – wystarczy 13 października zrobić zakupy w Galerii Wisła i zgłosić się z paragonem do Punktu Obsługi Klienta. Zakupy o wartości minimum 50 zł będą premiowane bonem o wartości 10 zł. Za zakupy o wartości minimum 100 zł można będzie otrzymać bon o wartości 15 zł. Akcja będzie trwała do momentu wyczerpania puli nagród. Tego dnia, dodatkowo, wybrane restauracje i punkty gastronomiczne Galerii Wisła zaoferują atrakcyjne zniżki na pozycje ze swojego menu.
Pysznie będzie już dzień wcześniej, 12 października, podczas niecodziennego wydarzenia zorganizowanego w wiślanej restauracji Pizza Hut Express – dodaje Magdalena Michalska. – Tego dnia, o godzinie 14:00, rozpocznie się akcja, w której 500 pierwszych gości otrzyma pizze za darmo.
Otwarta w listopadzie 2008 Galeria Wisła jest pierwszym nowoczesnym centrum handlowo - rozrywkowym regionu płockiego. Klienci galerii mogą wybierać z oferty ponad 120 sklepów i punktów usługowych mieszczących się na 4 kondygnacjach. Dzięki połączeniu szerokiej oferty handlowej
z funkcją rozrywkową galeria jest także doskonałym miejscem rodzinnego wypoczynku lub spotkań
z przyjaciółmi w kinie, kręgielni, kawiarniach i restauracjach. Powierzchnia całkowita to 54 000 m², z czego powierzchnia handlowa to blisko 23 tys. mkw. Galeria posiada również 540 miejsc parkingowych. W Galerii Wisła znajdują się między innymi: Piotr i Paweł, Helios, Reserved, RTV Euro AGD, Douglas, Diverse, Prima Moda, Smyk, New Yorker, Medicine, Venezia.
Galerią Wisła zarządza firma JLL, która jest również odpowiedzialna za komercjalizację obiektu.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.