W pierwszym kwartale 2015, Carrefour znacząco zwiększył dynamikę modernizacji swoich centrów handlowych i hipermarketów. Obecnie spółka realizuje równoległe trzy remodelingi galerii: w Rybniku, Grudziądzu i Jastrzębiu Zdroju. Przyjęta strategia pozytywnie wpływa nie tylko na wizerunek przebudowywanych obiektów, ale również na proces ich rekomercjalizacji. Przykładem takiej inwestycji jest Galeria Zdrój, do której oferty dołączyły dwie nowe znane marki odzieżowe: H&M i Diverse.

- Siłą centrów handlowych Carrefour są sprawdzone lokalizacje i stabilne wskaźniki odwiedzalności. Prowadzone przez nas rozbudowy, remodelingi oraz rekomercjalizacje istniejących centrów handlowych, pozwalają nam na zaoferowanie najemcom nowych możliwości rozwoju, opartych na solidnych podstawach – mówi Ronan Martin, wiceprezes zarządu Carrefour Polska ds. ekspansji i centrów handlowych. 

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL