PARTNERZY PORTALU


Galerie Gemini Park z lepszymi wynikami niż w maju i czerwcu

Galerie Gemini Park z lepszymi wynikami niż w maju i czerwcu
ponad 85 proc. klientów, co uplasowało centrum 6 punktów procentowych ponad rynkowym trendem dla średnich galerii.
  • Autor:
  • Dodano: 20 sie 2020 10:26

Galerie odzyskują klientów. Lipiec był trzecim miesiącem z rzędu, który przyniósł wzrost liczby odwiedzających. Według notowanego przez Retail Insitute wskaźnika ReIndex tylko w lipcu br. w porównaniu do lipca 2019 do dużych centrów handlowych wróciło 75 proc. klientów, z kolei do średnich centrów handlowych ok. 79 proc. Na tym tle wybijają się trzy galerie Gemini Park, które zanotowały powrót klientów nawet na poziomie 86%.

W pierwszym miesiącu wakacji do tyskiego obiektu wróciło ponad 85 proc. klientów, co uplasowało centrum 6 punktów procentowych ponad rynkowym trendem dla średnich galerii. Ponad trendem dla dużych galerii znalazł się Gemini Park Bielsko-Biała, do którego w lipcu wróciło 86 proc. klientów. Wyniki Gemini Park Tarnów zrównały się z linią trendu. Obiekt w Tarnowie zanotował powrót 75 proc. kupujących. Wszystkie trzy galerie osiągnęły wyniki lepsze niż w maju i czerwcu.

Po dynamicznym wzroście wskaźnika odwiedzin w pierwszych dwóch miesiącach od lockdown'u, lipiec przyniósł umocnienie się trendu wzrostowego odwiedzalności we wszystkich trzech obiektach Gemini Park i to pomimo sezonu wakacyjnego - mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.92.74.105
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!