Rynek powierzchni handlowych w Polsce dojrzewa prężnie i dynamicznie, goniąc globalne trendy. Na świecie powstają klastry restauracyjno-klubowe w dawnych kinach, jak Platea w Madrycie, czy na parkingach samochodowych, jak Dinerama Street Feast w Londynie. Z kolei w Hamburgu na terenach poprzemysłowych realizowany jest Hafen City, gdzie na 150 ha zaprojektowano apartamentowce, szkoły, biurowce wraz z zapleczem handlowym, wzbogacone o ofertę kulturalną.
– W Polsce zrobiliśmy tak duży skok, że obiekty, które powstały 10 czy 20 lat temu, w obliczu rosnącej konkurencji , muszą znaleźć sposób, by konkurować z nowymi inwestycjami – wyjaśnia Anna Wysocka, dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych JLL.
W dalszej części artykułu:
• o trendach powiększania stref restauracyjno-rozrywkowych,
• nowoczesnym handlu w zrewitalizowanych obiektach,
• tzw. shopping experience jako szczególnie istotnym w dobie boomu sektora e-commerce.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Komentarze