PARTNERZY PORTALU


Galerie handlowe przed świętami może odwiedzić co drugi Polak

Galerie handlowe przed świętami może odwiedzić co drugi Polak
Shutterstock
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 26 lis 2020 09:59

W ubiegłych latach odwiedzalność centrów handlowych w grudniu rosła średnio o 20-25 proc. w porównaniu do średniej z innych miesięcy. Biorąc pod uwagę sytuację epidemiczną i obawy wielu klientów o bezpieczeństwo, można spodziewać się, że w tym roku galerie odwiedzi o kilka milionów klientów mniej. Nadal jednak w galeriach może pojawić się co drugi Polak - wynika z szacunków CBRE. Radzimy jak w trzech prostych krokach bezpiecznie przejść przez proces zakupowej gorączki przed świętami.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 26 lis 2020 09:59

- Galerie handlowe są pierwszym kierunkiem świątecznych i przedświątecznych zakupów klientów w kraju nad Wisłą. W ubiegłych latach ruch w tym okresie rósł o nawet 25%. W tym roku z uwagi na sytuację epidemiczną, tych wizyt będzie mniej, jednak nie mniej ważne jest bezpieczeństwo klientów i pracowników. Właściciele i zarządcy galerii handlowych bardzo rygorystycznie podchodzą do tematu odpowiedniego zabezpieczenia obiektów oraz przestrzegania w nich norm sanitarnych. Płyny do dezynfekcji, osłony, wydzielone strefy, ochrona nadzorująca przestrzeganie zasad to tylko część procedur. Liczne badania wskazują, że współczynnik zarażeń w tego typu miejscach jest jednym z najniższych jeżeli bierzemy pod uwagę miejsca publiczne – mówi Piotr Karpiński, szef działu zarządzania nieruchomościami w CBRE.

W związku z ponownym otwarciem galerii handlowych, przedstawiciele firmy doradczej CBRE przygotowali poradnik bezpiecznych zakupów dla klientów wszystkich obiektów handlowych w Polsce.

Krok 1. Skrupulatne przygotowanie do zakupów

Planując świąteczne zakupy w galerii, warto z wyprzedzeniem dokładnie je przemyśleć. Lista zakupów i sprawdzenie planu galerii handlowej na stronie internetowej pomogą zminimalizować czas, który spędzimy w obiekcie. Warto również upewnić się czy sklep, który nas interesuje nadal jest dostępny w wybranym centrum handlowym oraz czy towar, po który się wybieramy, znajdziemy w danej lokalizacji. Na niemal każdej stronie galerii znajdziemy bezpośrednie numery telefonów do sklepów.

W ramach odpowiedzialnych zakupów zapytajmy członków naszej rodziny, przyjaciół czy sąsiadów czy nie potrzebują czegoś, co możemy kupić dla nich wybierając się do galerii. Minimalizujemy tym samym ruch, jednocześnie pomagając sobie nawzajem. Na koniec przypomnienie o odpowiednich zabezpieczeniach – przygotuj maseczkę, rękawiczki, zabierz własną torbę na zakupy (to nie tylko bezpieczne, ale także ekologiczne).

Krok 2. Zakupowa gotowość zamiast gorączki

W trakcie zakupów w galerii i przestrzeni publicznej pamiętaj o tym, aby mieć poprawnie założoną maseczkę. W drodze do galerii podróżując komunikacją miejską zachowuj odpowiedni dystans. Gdy korzystasz z parkingu, parkuj co drugie miejsce, dbaj o osoby uprzywilejowane – nie parkuj na miejscach dla rodzin, niepełnosprawnych i kobiet w ciąży.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.85.57.0
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!