PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Galerie handlowe przekonują się do kuszącej siły dyskontów

Galerie handlowe przekonują się do kuszącej siły dyskontów
Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 22 lis 2019 08:30

Action jest coraz częściej postrzegany jako traffic generator, ponieważ skutecznie ożywiamy ruch handlowy. Ostatnio szczególnie jest to widoczne w galerii Manhattan w Gorzowie Wielkopolskim. Oczywiście jesteśmy jeszcze zbyt mali, by z tego słynąć, ale sądzę, że wraz z rozwojem naszej sieci będziemy się stawać pożądanym partnerem także dużych obiektów – uważa Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 22 lis 2019 08:30

Jak to jest, że sukces Action właściwie przeczy trendom handlowym. Firma nie przesadza z wydatkami na reklamę, wystrój wnętrza też jest raczej skromny? 

Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska: Rzeczywiście mniej uwagi poświęcamy wystrojowi, bo chcemy zaskakiwać klientów często zmieniającym się asortymentem. Dlatego raz na tydzień pojawia się nowa oferta około 150 produktów. Dzięki temu robienie u nas zakupów przypomina poszukiwanie skarbów. 

W dzisiejszym świecie marka, która nie ma kanału sprzedaży online jest właściwie dinozaurem. Tymczasem Action nie ma sklepu internetowego. Jak sobie radzicie? 

Oczywiście obserwujemy rozwój sytuacji. Zachowania zakupowe klientów się zmieniają. Wiele osób poszukuje informacji o produktach w Internecie. Dlatego posiadamy rozbudowaną stronę internetową, która dostarcza inspiracji i pozwala naszym klientom zapoznać się z nowościami, cotygodniową ofertą specjalną oraz całym asortymentem dostępnym w sklepach Action. Wiemy, że omnichannel jest niezbędny, dlatego analizujemy możliwości wejścia na rynek e-commerce. Na ten moment nasz koncept nie wymaga jednak uruchamiania sprzedaży online. Model biznesowy Action jest przełomowy, a jego siła tkwi w realnym doświadczeniu zakupowym. Z tego względu w najbliższej przyszłości nie planujemy sklepu internetowego.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.229.89
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.