PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Galerie i najemcy potrzebują współpracy z rządem

Galerie i najemcy potrzebują współpracy z rządem
Gemini Park Bielsko-Biała
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 27 paź 2020 09:58

W ocenie Gemini Holding potrzeba ściślejszej współpracy branży z rządem, konsultacji obostrzeń przed ich ogłoszeniem i czasu na ich wprowadzenie, od momentu ogłoszenia.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 27 paź 2020 09:58

Obiekty handlowe dobrze wykorzystały ostatnie 6 miesięcy, nie tylko wdrażając zasady sanitarne, ale przygotowując się na II falę pandemii. - Centra handlowe nie tylko zastosowały reżim sanitarny, zgodnie z zapisami wiosennego rozporządzenia, ale także poszły o krok dalej, wprowadzając własne, bardzo restrykcyjne procedury dotyczące bezpieczeństwa i czystości. Sam rynek zaczął także ze sobą ściśle współpracować, wymieniając się wiedzą i rozwiązaniami. W ostatnich dniach pojawiło się także wyczekiwane wsparcie ze strony władz w postaci norm prawnych regulujących kwestie noszenia maseczek - mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding.

- Ponad 600 centrów handlowych w Polsce dobrze odrobiło lekcje z I-fali pandemii, stawiając zdrowie publiczne na pierwszym miejscu. Dziś priorytetem każdego centrum handlowego jest zapewnienie bezpieczeństwa klientom, wszystkim pracownikom i obsłudze centrum handlowego. Samo bezpieczeństwo traktowane jest natomiast jako długofalowa inwestycja, a nie działanie z obszaru crisis managementu - dodaje.

Walka o obrót i miejsca pracy

To istotne, zważywszy na obecną sytuację w centrach handlowych. - Wciąż walczymy o odzyskanie obrotów w sklepach naszych najemców. Jest to walka na dwóch frontach, bo jednocześnie także walczymy o miejsca pracy, jakie tworzą znajdujące się u nas marki - mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.

I dodaje: - Wprowadzone rygorystyczne procedury i szeroka kampania informacyjna pozwoliły nam wdrożyć zasadę dystansu społecznego, usprawniły także ruch w galerii, tworząc bezpieczną przestrzeń, także dla grup ryzyka, czyli np. seniorów czy rodzin z dziećmi. Tym bardziej, że wielu klientów zmieniło swoje nawyki zakupowe. Analiza wyników ostatnich miesięcy pokazuje wyraźnie, że zakupy są szybsze. Klienci spędzają mniej czasu w centrum handlowym, ale ich zakupy są bardziej celowe, co przekłada się na dużo wyższą konwersję. Same zakupy często odbywają się też w mniejszych grupach - dodaje.

Jak dodaje Tomasz Misztalewski, dyrektor Gemini Park Tychy, dalej idące decyzje skutkujące pełnym lockdownem byłby ciosem w cały rynek, ale także w efekty, jakie osiągnięto w ostatnich miesiącach. - Jeśli myślimy o bezpieczeństwie klienta w czasie zakupów, to ten poziom, w którym wizyta w sklepie jest dla niego w pełni bezpieczna, już został osiągnięty dzięki reżimowi sanitarnemu, a wzmocniony ostatnimi decyzjami - ocenia.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.190.82
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!