GAP ma szansę powtórzyć sukces marki Zara w Polsce?

Po sukcesie pierwszego sklepu marki GAP w Polsce, kiedy to przez 18 dni od otwarcia odwiedziło go 35 tys. klientów, Grupa Empik Media & Fashion zapowiada, że salony z tym logo na pewno znajdą się we wszystkich ośmiu największych aglomeracjach w Polsce. W 2012 r. planowane są dwa-trzy, a w latach 2013-2015 około pięciu. Docelowo firma chce mieć 20 punktów GAP.
Jak już podawaliśmy, kolejne placówki mają powstać w Katowicach i Poznaniu. - Na lokalizacje kolejnych sklepów GAP wybierzemy na pewno duże centra handlowe w ośmiu największych polskich aglomeracjach. Jednak to, gdzie konkretnie sklepy zostaną otwarte, będzie zależało od dostępności powierzchni - powiedział Maciej Szymański, prezes Grupy Empik Media & Fashion.
Prezes nie obawia się o brak dobrych lokalizacji. - Jeśli marka jest dobra, łatwo znaleźć korzystną lokalizację. Akurat w przypadku GAP-a operatorzy centrów handlowych będą w stanie zarobić dobry czynsz procentowy i to będzie ich motywować, żeby nam dać dobre powierzchnie - przekonuje.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.