Gastronomia sięga po większy kawałek tortu


Gastronomia ma coraz większy udział w ofercie centrów handlowych oraz coraz większy wpływ na footfall, pozycjonowanie oraz sukces rynkowy. Ten trend będzie się umacniał.
Segment food & beverage zajmuje coraz więcej powierzchni w centrach handlowych. Jeszcze dekadę temu restauracje i kawiarnie stanowiły zaledwie 5 proc. oferty. Dziś ich udział sięga nawet 10-15 proc. - czytamy w raporcie "The Successful Integration of Food & Beverage Within Retail Real Estate", stworzonym przez ICSC.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.