PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Gdański park handlowy wie jak skutecznie dotrzeć do klienta

Gdański  park handlowy wie jak skutecznie dotrzeć do klienta
Park Handlowy Matarnia
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 04 wrz 2017 15:30

Facebook, Snapchat, a teraz Instagram – gdański Park Handlowy Matarnia podjął decyzję o rozpoczęciu komunikacji w rosnącym w siłę medium społecznościowym.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 04 wrz 2017 15:30

Instagram liczący już ponad 700 000 milionów użytkowników, na początku istnienia służył jedynie do publikowania zdjęć w kwadratowym formacie. Po przejęciu przez Marka Zuckerberga w 2012 roku, przeszedł rewolucję i posiada już funkcje innej znanej aplikacji mobilnej, Snapchata.

– Strategia komunikacji jakiejkolwiek marki powinna być dostosowana do zmian i panujących trendów – mówi Katarzyna Kaczmarek, Marketing Manager Parku Handlowego Matarnia. – Wykorzystaliśmy moment i jako jedne z pierwszych centrów handlowych w Polsce pojawiliśmy się na Snapchacie. Mówiliśmy „językiem” odpowiednim do korzystającej z aplikacji grupy wiekowej, relacjonowaliśmy ważne momenty z życia parku, uruchomiliśmy autorski program modowy, wykorzystując możliwości, jakich nie miał żaden inny serwis społecznościowy. Teraz te możliwości posiada Instagram, z którego korzysta znacznie więcej osób. Obserwujemy i reagujemy, aby podążać za naszymi klientami i ich zainteresowaniami.

Na profilu ph_matarnia na Instagramie publikowane będą zdjęcia, filmy, czy coraz bardziej popularne boomerangi prezentujące „życie” centrum. Wykorzystana zostanie również funkcja Insta Stories, pozwalająca na publikowanie materiałów znikających po 24 godzinach. To tutaj będzie kontynuowany program „Porady Doroty”, w którym stylistka Parku Handlowego Matarnia, Dorota Florek, dzieli się z obserwatorami różnymi poradami dotyczącymi mody, wyszukuje ciekawe stylizacje, radzi jak kupować racjonalnie. Centrum przygotowuje również dla obserwatorów wiele konkursów.

Park Handlowy Matarnia to największe centrum handlowe w Trójmieście łączące ofertę meblową i modową. Wybór produktów oferowany jest w ponad 60 salonach i sklepach, zlokalizowanych wzdłuż otoczonych zielenią alejek, m.in. IKEA, OBI, Media Markt, Jysk, TK Maxx, C&A, H&M, Cubus, KappAhl, Smyk, Sony Center, Sephora, Empik. Centrum znajduje się przy obwodnicy trójmiejskiej S6, jedynie 10 km od centrum Gdańska i tylko 2 km od lotniska.

Inwestorem Parku Handlowego Matarnia, a zarazem firmą komercjalizującą i zarządzającą obiektem jest IKEA Centres Polska.

 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.210.23.15
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.