PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Gemini Park Bielsko-Biała przybywa klientów

Gemini Park Bielsko-Biała przybywa klientów
mat. pras.
  • Autor: Propertyews.pl
  • Dodano: 14 sie 2019 08:55

Pierwsze półrocze 2019 roku okazało się być bardzo udane dla Gemini Park Bielsko - Biała. Tylko od stycznia do czerwca centrum handlowe odwiedziło blisko 2,5 mln klientów. Galerii udało utrzymać się też ponad 2,4-punktu procentowego ponad indeksem krajowym footfall notowanym przez Top Key.

  • Autor: Propertyews.pl
  • Dodano: 14 sie 2019 08:55

– W tym samym czasie rynek dalej zmagał się z odpływem klientów, notując w I połowie 2019 r. średni spadek rzędu 1,4 proc. Odwrotnie sytuacja wyglądała w Gemini Park Bielsko-Biała. - Po rekordowym 2018 roku, który zamknęliśmy z 1,3%. wzrostem footfall i liczbą ponad 5,3 mln klientów, z powodzeniem utrzymaliśmy stabilny trend przyrostu odwiedzających, sięgający nawet 7,6 proc. w kwietniu, czyli ponad 8- punktów procentowych ponad ogólnopolskim indeksem notowanym przez Top Key w tym konkretnym miesiącu - mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.

- Wyniki te pokazują, że w odróżnieniu od wielu obiektów handlowych w Polsce oraz w naszym regionie, skutecznie opieramy się negatywnemu wpływowi przede wszystkim pogłębionego na początku tego roku zakazu handlu w niedzielę i święta. To bardzo dobra prognoza na cały 2019 rok, a także pozytywna informacja dla naszych najemców - tych obecnych, jak i potencjalnych - dodaje.

Rosną obroty

Kolejną dobrą informacją są obroty. I półrocze przyniosło ich średni wzrost aż o 6 proc. w porównaniu do takiego samego okresu przed rokiem. - W każdym z segmentów naszej oferty zanotowaliśmy wyższe obroty w zestawieniu z I półroczem roku biegłego. Taki wyniki pojawia się podobnie jak w przypadku fooftall, po rekordowym wzroście, jaki zanotowaliśmy w całym 2018 roku. To pokazuje wyraźnie, że trend w Gemini Park jest dziś bardzo stabilny, a klienci zostawiają w naszych sklepach, restauracjach i punktach usługowych coraz więcej pieniędzy - mówi Brączek.

Nie jest to jednak jednorazowe zjawisko. Rosnące obroty i footfall galeria notuje już ponad 5 lat. Zestawiają ze sobą 2018 i 2013 rok widać, że liczba odwiedzających wzrosła w Gemini Park o ponad 100 proc.! - Efekty przynosi wdrożona po rozbudowie w 2014 roku nowa strategia marketingowa. Dzięki niej w ostatnich latach zbudowaliśmy solidny wizerunek galerii rodzinnej, która dla wielu rodzin jest obiektem pierwszego wyboru na Podbeskidziu - mówi Krzysztof Brączek.

- Klienta do galerii przyciąga dziś przede wszystkim kompaktowa oferta z tenant-mix'em opartym na modzie i rozrywce, a także sposób w jaki się z nim komunikujemy np. poprzez wydarzenia i akcje społeczne. W rezultacie nie tylko utrzymujemy zainteresowanie naszym obiektem, ale także systematycznie zwiększamy liczbę klientów. Już dziś aż 45 proc. kupujących u nas pochodzi spoza Bielska-Białej - dodaje.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.217.40
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.