PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Gemini Park Tarnów notuje wzrosty

Gemini Park Tarnów notuje wzrosty
Fot. Mat. prasowe
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 24 lip 2020 10:01

Gemini Park Tarnów notuje rosnący footfall. Tylko w czerwcu br., w porównaniu do tego samego miesiąca przed rokiem, ruch kształtował się tutaj na poziomie 77% i był aż o 10% większy niż w maju.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 24 lip 2020 10:01

Centra handlowe w Polsce przyciągają coraz więcej klientów. 

- Dobre wyniki Gemini Park pokazują, że ruch w centrum handlowym wraca do normy. Klientów jest coraz więcej, co oznacza, że czują się u nas bezpiecznie. Czerwiec pokazał, że majowy szczyt, który pojawił się po zniesieniu lockdown'u, nie był chwilowym zjawiskiem, a początkiem trendu , który w minionym miesiącu wyraźnie umocnił się - mówi Zbigniew Nowak, dyrektor Gemini Park Tarnów.

- To pozwala nam spojrzeć w przyszłość z dużą dozą optymizmu. Tym bardziej, że w wybrane dni w czerwcu zaczęliśmy notować wyniki nawet lepsze niż w 2019 roku. Jednocześnie także obserwowany przez nas footfall zbiega się z pozytywnym trendem, jaki notuje na rynku Polska Rada Centrów Handlowych - dodaje.

Ale nie tylko czerwiec przynosi optymistyczne wieści z Gemini Park Tarnów. Centrum zanotowało także mocne otwarcie lipca. Tylko w pierwszych dwóch tygodniach miesiąca, w porównaniu do tego samego okresu przed rokiem, na zakupy do centrum wróciło ponad 84% klientów.

- Początek wakacji przyniósł wzrost footfall o kolejne 7%. Lipiec to już 3 miesiąc z rzędu od zniesienia lockdown'u, kiedy to obserwujemy rosnącą liczbę kupujących i to na poziomie znacznie wyższym niż w maju i czerwcu. Prognozy wskazują, że trend ten będzie umacniał się przez cały lipiec, pozwalając na dalsze odrabianie footfall'u - mówi Nowak.

Zdaniem przedstawicieli obiektu, na coraz lepsze wyniki Gemini Park wpływa dziś kilka czynników, w tym te najważniejsze, jak: mocna oferta, zasady organizacyjne dbające o odwiedzających i pracowników oraz fakt, że wszyscy najemcy wznowili działalność.

- Nasi klienci mogą w galerii znaleźć ten sam mix najemców, co przed lockdownem. Działają np. wszystkie sklepy w kluczowym dla nas segmencie modowym czy w popularnym segmencie wyposażenia wnętrz. Co więcej, zaczynają się pojawiać także nowe marki, chociażby Punkt Obsługi Klienta Ikea, restauracje Sevi Kebab/Oriental Express czy kawiarnia lokalnej marki Strusinianka - mówi Zbigniew Nowak.

Nie bez znaczenia pozostają także zachowania konsumentów na rynku. Według najnowszych danych rośnie sprzedaż w sklepach stacjonarnych, kosztem popularnych w czasie pandemii sklepów online - podaje JLL. Wraz ze zniesieniem lockdown'u łączna sprzedaż detaliczna w maju wzrosła o 14,9 proc. m-d-m., w tym samym czasie udział e-commerce spadł do 9,1 proc. i to aż z 11,9 proc., które notowano w kwietniu. Trend ten umocnił się w czerwcu. Według GUS sprzedaż przez internet w czerwcu wynosiła 7,7 proc.

  • 1
  • 2

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 75.101.173.236
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!