Gemini Park Tarnów przez rok poszerzyło ofertę modową. Szczegóły zdradza dyrektor parku


7 nowych najemców, w tym m.in. TK Maxx i Carrefour oraz sto proc. komercjalizacji. O zmianach w tarnowskim centrum handlowym opowiada Zbigniew Nowak, dyrektor Gemini Park Tarnów.
- Gemini Park Tarnów osiągnęło komercjalizację na poziomie stu proc.
- Od sierpnia 2021 do lutego 2022 park wynajął blisko 9,5 tys. mkw. nowym najemcom.
- Do parku wprowadziły się: TK Maxx, Half Price, Puma, Homla i Lee Cooper.
Gemini Park Tarnów przyciąga znane brandy – jest to silna lokalna i regionalna pozycja na rynku oraz solidna marka budząca zaufanie partnerów biznesowych. Od ponad dekady pozostajemy największym i najdynamiczniej rozwijającym się centrum handlowym we wschodniej Małopolsce. W dodatku jedynym, które dzięki swojej ofercie, porównywalnej chociażby z galeriami w Krakowie, pozycjonuje się jako centrum fashion. Moda to dziś aż 35 proc. naszego tenant-mix’u. Nie bez znaczenia jest także rynek konsumencki, na którym działamy, a który obejmuje swoim zasięgiem ponad 700 tys. potencjalnych klientów – mówi Zbigniew Nowak, dyrektor Gemini Park Tarnów.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
Zasięg obiektu wybiega poza Tarnów – Już dziś ponad połowa kupujących w Gemini Park to mieszkańcy kilkunastu ościennych miejscowości, którzy za sprawą rozwiniętej wokół obiektu sieci dróg, nie mają problemu, aby dojechać na zakupy z dalszych zakątków. Nasz tenant-mix, składający się z ponad 130 najemców, oparty jest wyłącznie na rozpoznawalnych markach sieciowych, w dodatku unikalnych w skali naszego regionu. To zwraca uwagę najemców, którzy chcą lokować swoje sklepy w otoczeniu generującym footfall – twierdzi dyrektor Gemini Park Tarnów.
Oferta modowa Gemini Park Tarnów zasilona przez TK Maxx, Half Price i Puma
Do parku wprowadziły się: TK Maxx, Half Price, Puma, Homla i Lee Cooper. Zbigniew Nowak komentuje - 100 proc. marek, które w ostatnich miesiącach się pojawiło, to brandy, której do tej pory nie miały sklepów we wschodniej Małopolsce. Już samo to, że wybierani jesteśmy na lokalny debiut pokazuje, jak bardzo doceniany jest potencjał biznesowy obiektu i jak duże nadzieje pokłada się we współpracy – mówi.
Od sierpnia 2021 do lutego 2022 park wynajął blisko 9,5 tys. mkw. nowym najemcom. Park chciał poszerzyć ofertę modową – Dziś już co trzeci sklep w naszym centrum oferuje ubrania, buty lub dodatki, co czyni nas niekwestionowanym liderem w regionie pod względem oferty modowej. Przodujemy w liczbie sklepów, ale także w zróżnicowaniu formatów handlowych – twierdzi Nowak
Marki off-price w Gemini Park Tarnów
– Dzięki ostatnim działaniom leasingowym jako jedyni w regionie do swojej oferty pozyskaliśmy dwie topowe marki off-price. Pod koniec zeszłego roku otworzył się sklep HalfPrice, a już niebawem TK Maxx. To pokazuje, że nie tylko poszerzamy ofertę, ale także ją dywersyfikujemy, sięgając po popularne wśród konsumentów formaty, które – co oczywiste – generują także ruch w galerii – mówi o osiągnięciach parku.
Nowy operator spożywczy w Gemini Park Tarnów to Carrefour. – Nowo otwarty sklep sieci w Gemini Park jest nie tylko pierwszym hipermarketem marki w Tarnowie, powstał on także w unikalnym koncepcie obecnym dziś tylko w 4 innych miastach. Carrefour w swoim sklepie wprowadził także cały szereg ciekawych rozwiązań omnichannelowych, dotąd niedostępnych w Tarnowie, w tym m.in. aplikację Scan&Go. Te elementy mocno nas wyróżniają i działają profootfallowo - wyjaśnił.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.