PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Gemini Park Tychy czeka na pierwszy milion

Gemini Park Tychy czeka na pierwszy milion
fot. Gemini Park Tychy
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 25 kwi 2018 12:15

Zarząd Gemini Park Tychy doliczył się już pół miliona klientów odwiedzających galerię od dnia otwarcia. Najnowszy obiekt handlowy na Śląsku podsumował pierwsze cztery tygodnie swojej działalności. 

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 25 kwi 2018 12:15

- Tak mocne otwarcie sprawiło, że Gemini Park już w pierwszych tygodniach od otwarcia trafiło do grona najpopularniejszych galerii handlowych tej skali w regionie – mówi Tomasz Misztalewski, dyrektor Gemini Park Tychy. 

Magnesem, który przyciągnął stała się oferta Gemini Parku. Ta została tak skomponowana, aby odpowiadać oczekiwaniom, jakie miał tutejszy rynek. – Zależało nam na tym, aby oferta był atrakcyjna dla klienta,  ale także praktyczna, zaspokajająca codzienne potrzeby, także te najprostsze, jakie ma cała rodzina. Pójście w kierunku galerii kompaktowej, w której można zrobić różne zakupy, ale także m.in. skorzystać z usług czy zjeść w restauracji, okazał się strzałem w dziesiątkę – mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding.

Gemini Park postarało się, aby w ofercie znalazły się najpopularniejsze obecnie w Polsce sklepy z ubraniami, w tym m.in. H&M, TK Maxxx, Reserved, Cropp, Sinsay, House, Mohito, Orsay,  Medicine,  Diverse, New Yorker, Big Star, Lee/Levi’s, Vistula, Wólczanka czy Bytom. Nie zabrakło tutaj także znanych sklepów z butami (m.in. CCC, Deichmann, Ochnik, Ryłko), salonów z biżuterią (m.in. Apart, By Dziubeka, Swiss, Yes, W.Kruk) i oferty sportowej m.in. z 4F, Martes Sport i 50style na czele.

- Jesteśmy świadomi tego, że moda przyciąga, dlatego już dziś stanowi ona blisko 40 proc. oferty Gemini Park. Składają się na nią zarówno polskie, jak i zagraniczne marki, w tym popularne sieci. Kompletując tę ofertę tak ją skomponowaliśmy, aby znalazły się w niej zarówno marki atrakcyjne dla nastolatków, jak również dla osób starszych, w tym bogata oferta dla panów.  Dzięki temu nikogo nie wykluczamy, a sama oferta staje się zapraszająca – wyjaśnia Anna Malcharek.

W ofercie wyposażenia wnętrz można znaleźć dziś aż 7 sklepów, w tym m.in. Pepco, Homla, Home&You, Jysk czy Komfort, oferta zdrowia i urody to 9 znanych marek (m.in. Hebe, Rossmann, Inglot, Douglas, Yves Rocher), a usługi to aż 22 punkty. W galerii nie brakuje także restauracji i kawiarni. Tych jest aż 11. Na food courcie można znaleźć m.in. KFC, McDonald’s, Thai Expresss, Companieros czy Olimp.

 – Centrum handlowe jest już w ponad 90 proc. wynajęte. Jednocześnie wciąż pracujemy nad rozwojem oferty, prowadząc zaawansowane rozmowy z kolejnymi najemcami. Wyniki, jakie już teraz obserwujemy, zachęcają także do dalszych inwestycji w Tychach. W planach mamy rozbudowę galerii m.in. o kino, strefę rozrywki i kolejne restauracje – mówi Anna Malcharek.

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 75.101.173.236
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!