Gino Rossi zyskuje w lipcu
W lipcu br. marka Gino Rossi wypracowała przychód ze sprzedaży w wysokości 10,6 mln złotych. To o 9 proc. lepiej, niż przed rokiem. Znacznie gorsze wyniki osiągnął jednak drugi z brandów grupy - marka Simple.
Simple w lipcu br. zanotował przychód ze sprzedaży w wysokości 6,2 mln złotych, czyli o 11 proc. słabiej niż przed rokiem. Od stycznia do lipca przychód marki osiągnął poziom 45,7 mln złotych, czyli zaledwie o 1 proc. lepiej niż w porównywalnym okresie przed rokiem.
Wyniki całej grupy poprawia jednak znacząco marka Gino Rossi. Od stycznia do lipca wypracowała ona 67 mln złotych przychodu ze sprzedaży, czyli o 10 proc. niż przed rokiem.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (33%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.