PARTNERZY PORTALU


Gotowi w sklepach, mocni w internecie. VRG w pełnej mobilizacji

Gotowi w sklepach, mocni w internecie. VRG w pełnej mobilizacji
Radosław Jakociuk, wiceprezes VRG SA odpowiedzialny za działalność operacyjną grupy i piony marek.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 27 lis 2020 10:47

Podobnie jak cała branża handlowa VRG zmaga się z ograniczeniami sprzedaży i dynamicznymi zmianami w kluczowym dla wyników spółki okresie pomiędzy Black Friday i świętami Bożego Narodzenia. W sklepach online marek VRG trwają intensywne wyprzedaże. Mimo ostrożnych prognoz dotyczących oczekiwanego ruchu w salonach, grupa jest w pełnej mobilizacji, aby jak najlepiej wykorzystać moment powrotu klientów do galerii handlowych.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 27 lis 2020 10:47

- Na progu najważniejszego handlowego miesiąca roku jesteśmy gotowi pod kątem asortymentu, logistyki i organizacyjnym do obsłużenia zarówno ruchu w kanale e-commerce, jak i w salonach. Inwestujemy w ruch online, aby jak najlepiej wykorzystać momenty wygenerowane przez lockdown. Specjalne promocje będą czekać na konsumentów, którzy zdecydują się na wizytę w salonach. W magazynach przygotowaliśmy dodatkowe stanowiska pozwalające kompletować wysyłki dla e-sklepu w skali, którą obsługiwaliśmy w okresach największych peaków sprzedażowych pierwszego lock-down, kiedy sprzedaż online rosła do poziomu kilkuset procent – mówi Radosław Jakociuk, wiceprezes VRG SA odpowiedzialny za działalność operacyjną grupy i piony marek. - Jesteśmy realistami i oceniamy, że ruch w galeriach handlowych pozostanie na poziomie znacznie niższym niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Nasze doświadczenie pokazuje jednak, że potrafimy dobrze wykorzystać obecność klientów w sklepach, czego dowodem są pozytywne dane z konwersji w trzecim kwartale – dodaje Radosław Jakociuk.

Black Friday w czasach zarazy

Tegoroczny Black Friday zaczął się dla marek VRG na początku listopada. Odpowiedzią firmy na administracyjny lock-down sklepów było natychmiastowe uruchomienie promocji wspierających sprzedaż w Internecie we wszystkich sklepach Grupy VRG. Marki odzieżowe (Vistula, Wólczanka, Bytom, Deni Cler) oferują promocje na Black Friday, a w sklepie online marki jubilerskiej W.Kruk pojawiła się oferta świątecznych wyprzedaży.

- Wszystkie marki należące do VRG ruszyły z promocjami i jesteśmy zadowoleni z poziomu sprzedaży, jaki generowaliśmy w online w tym trudnym czasie. Jednocześnie bardzo cieszy nas, podobnie jak wszystkich handlowców, decyzja o otwarciu galerii handlowych w okresie przed świętami. Bez możliwości obsługi klientów w obu kanałach, online i offline, byłoby nam bardzo trudno wypracować satysfakcjonujące wyniki. Otwarcie sklepów stacjonarnych oznacza, że scenariusz bazowy zakładający utratę rok do roku do 25 proc. sprzedaży w grupie jest realistyczny – mówi Michał Zimnicki, wiceprezes zarządu VRG SA, CFO.

Sprzedaż w warunkach specjalnych

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.221.159.255
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!