Grupa Atrium z kampanią „Dbajmy o siebie”


Atrium wprowadza dodatkowe działania na rzecz zwiększania bezpieczeństwa klientów, pracowników oraz najemców. Spółka uruchomiła kampanię informacyjną „Dbajmy o siebie”, w której umacnia wiedzę na temat troski o zdrowie i bezpieczeństwo własne oraz otoczenia. Dodatkowo większość wcześniej zaplanowanych w centrach akcji promocyjnych odbywa się w zmienionej formie.
Zasadniczym celem centrów handlowych Atrium jest zapewnienie klientom poczucia komfortu i bezpieczeństwa podczas zakupów, dlatego spółka wprowadziła zmiany w harmonogramie oraz formule zaplanowanych wydarzeń. Wszystkie będą realizowane przy zachowaniu najwyższego reżimu sanitarnego. Celem tych zmian jest ograniczenie gromadzenia się dużej liczby klientów w jednym miejscu i zapewnienie im bezpieczeństwa.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (89%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.