PARTNERZY PORTALU

Grupa CCC, z marką Half Price w portfelu, chce być liderem sektora off-price w Europie Środkowo-Wschodniej

Grupa CCC, z marką Half Price w portfelu, chce być liderem sektora off-price w Europie Środkowo-Wschodniej
W najbliższych dniach wystartuje e-commerce’owy kanał sprzedaży Half Price. Na początku w Polsce, a potem oczywiście w innych krajach, bo to europejski format. Na zdjęciu od lewej: Dariusz Miłek, przewodniczący rady nadzorczej CCC i Marcin Czyczerski, prezes zarządu CCC.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 25 lis 2021 16:45

Grupa CCC chce być liderem sektora off-price w Europie Środkowo-Wschodniej. Dzisiaj Half Price ma 38 sklepów w czterech krajach. Dziesięć kolejnych zostanie otwartych do końca 2021 r. Jednak władze spółki widzą potencjał na ok. 250 salonów o średniej powierzchni 1,5 tys. mkw. W najbliższych dniach wystartuje e-commerce’owy kanał sprzedaży marki. Na początku w Polsce, a potem oczywiście w innych krajach, bo Half Price to europejski format.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 25 lis 2021 16:45
  • Dariusz Miłek, CCC: Po lockdownach, sprzedaż detaliczna dostała drugie życie, a warunki najmu są bardzo tanie, ale my zdecydowanie stawiamy na omnichannel.
  • W pierwszym kwartale 2022 r. wszystkie sklepy grupy CCC mają być rentowne.
  • Salony Half Price, choć stosunkowo niedawno wkroczyły na rynek, są już rentowne.
  • Sprzedaż listopadowa w przeliczeniu na metr kwadratowy sklepów jest lepsza niż w 2019 r. Z kolei trafiki są mniejsze.

Grupa CCC chce być liderem sektora off-price w Europie Środkowo-Wschodniej. - Celujemy w udział na poziomie 15-20 proc przychodów całej grupy CCC do 2025 r. Chcemy tego dokonać przez rozwój i ekspansję na kluczowych rynkach - zapowiada Adam Holewa, wiceprezes zarządu CCC.

Ma to być też  budowa silnej platformy online oraz wykorzystanie kompetencji grupy w segmencie full price. Dzisiaj marka ma 38 sklepów w czterech krajach. Dziesięć kolejnych jest w trakcie budowy. Zostaną otworzone do końca 2021 roku.

Grupa CCC ogłasza nową strategię biznesową

- Docelowo dostrzegamy potencjał na około 250 salonów o średniej powierzchni ok. 1,5 tys. mkw. - zapowiada Adam Holewa.

Jednocześnie sklepy Half Price, choć stosunkowo niedawno wkroczyły na rynek, są już rentowne.

- Widzimy bardzo dobry odbiór nowej marki zarówno w Polsce, jak i za granicą. Strukturalnie ten format wiąże się z wyższą sprzedażą na metr kwadratowy. W porównaniu z CCC, jest to wzrost sięgający 20-30 proc. Elementy te dają nam spory komfort w planowaniu dalszego skalowana brandu - wylicza wiceprezes CCC. 

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.23.219.12
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!