Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy Gino Rossi wzrosły o ponad 9 proc. w pierwszym półroczu 2015 r. i wyniosły 136,5 mln zł. Po korekcie o wartość sprzedaży komponentów przychody wyniosły 125,3 mln zł. Oznacza to wzrost o 11 proc. – zgodny z założoną prognozą na 2015 rok.
Wzrost sprzedaży w obu markach (Gino Rossi i Simple CP) jest na poziomie zbliżonym do wzrostu powierzchni handlowej. W pierwszym półroczu średnia powierzchnia handlowa sieci salonów obuwia Gino Rossi wzrosła o 10 proc., a w sieci odzieży damskiej Simple Creative Products o 13 proc.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (92%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Komentarze