Grupa H&M podsumowuje I kwartał i szuka rozwiązań w obliczu skutków COVID-19


W pierwszym kwartale rozliczeniowym 2020 roku Grupy H&M, tj. w okresie od 1 grudnia 2019 r. do 29 lutego 2020 r., sprzedaż netto grupy H&M wzrosła o 8 procent do 54,948 mld SEK. W walutach lokalnych sprzedaż netto wzrosła o 5 procent - podała firma w komunikacie.
Jak informuje spółka, na rozwój sprzedaży w drugiej połowie kwartału negatywnie wpłynął wybuch wirusa COVID-19, szczególnie w Chinach.
Od 1 grudnia 2019 r. do 23 stycznia 2020 r. sprzedaż w Chinach wzrosła o 27 procent w walucie lokalnej. Jednak popyt znacznie spadł w wyniku szybkiego rozwoju wirusa, w związku z czym sprzedaż grupy H&M w Chinach spadła o 24 procent w całym kwartale. W lutym, w szczytowym okresie, 334 z 518 sklepów grupy w Chinach zostało zamkniętych.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.