Modowy gigant, Inditex, właściciel takich marek jak Zara czy Massimo Dutti, podsumował 2022 r. Sprzedaż wyniosła 32,6 mld euro i wzrosła o 17,5% w porównaniu z 2021 r. Sprzedaż w stałych walutach wzrosła o 18% - podała firma w komunikacie.
- Grupa odzieżowa Inditex, właściciel marek Zara, Stradivarius, Zara Home, Oysho, Pull & Bear, Massimo Dutti, Bershka, podała wyniki za 2022 rok.
- Sprzedaż sieci sklepów wzrosła we wszystkich obszarach geograficznych, w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych oraz we wszystkich konceptach.
- Zysk netto Inditeksu wzrósł o 27% do 4,1 mld euro.
- W 2022 roku Inditex otworzył sklepy na 33 rynkach i dalej optymalizował działalność.
- Na koniec roku obrotowego 2022 Inditex prowadził 5815 sklepów.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze