PARTNERZY PORTALU


Grupa Redan otworzyła 74 sklepy

  • Autor: ISB
  • Dodano: 18 kwi 2012 09:40

Należąca do Grupy Redan sieć Textilmarket powiększyła się w minionym roku obrotowym o 52 placówki - na koniec I kw. 2012 roku składała się z 258 sklepów o łącznej powierzchni 57,1 tys. mkw. Natomiast liczba sklepów z sektora fashion wzrosła ze 196 do 218, a ich powierzchnia - z 27,5 tys. mkw. do 34 tys. mkw. rok wcześniej.

- Rozwój sieci sprzedaży postępuje zgodnie z założoną strategią, zarówno w części dyskontowej, jak i modowej - zaznaczył prezes grupy, Bogusz Kruszyński.

Grupa Redan posiadała łącznie 476 sklepów na koniec I kw., tj. o 18 proc. więcej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Grupa wypracowała 86,7 mln zł zysku netto w I kw. 2012 r., co oznacza wzrost o 13 proc. w skali roku. Wzrost wyników Redanu w I kw. to efekt dobrej sprzedaży kolekcji, szczególnie w marcu - poinformowała spółka w komunikacie.

Wartość sprzedaży sieci modowej (marki Top Secret, Troll) w marcu wyniosła 16,3 mln zł, czyli o 34 proc.więcej niż rok wcześniej, zaś w I kw. 43,2 mln zł, co dało wzrost o 9 proc. w skali roku. Redan podał, że część dyskontowa (marka Textilmarket) zrealizowała zakładane poziomy sprzedaży w I kw. Sprzedaż w marcu 2012 r. wyniosła 17,6 mln zł, co oznacza wzrost o 22% r/r. W całym pierwszym kwartale sprzedaż wzrosła o 18 proc. r/r do 43,5 mln zł.

- Sprzedaż w pierwszym kwartale została zdeterminowana nieco lepszymi niż rok wcześniej wynikami dwóch pierwszych miesięcy oraz dobrym rezultatem marca. Przyrost sprzedaży grupy w tym miesiącu osiągnął 27 proc. - powiedział Bogusz Kruszyński.

- Niesatysfakcjonujące nas wyniki w pierwszej połowie kwartału były konsekwencją dynamicznych wyprzedaży w segmencie modowym, jakie miały miejsce w końcówce 2011 roku. W konsekwencji sprzedaż kolekcji jesienno-zimowej nastąpiła znacznie szybciej. W momencie wprowadzenia do sieci sklepów bardzo dobrze przyjętej kolekcji wiosenno-letniej przywrócona została pożądana dynamika sprzedaży w części modowej - dodał prezes.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.191.87
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!