Grupa Redan zwiększa sprzedaż
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w kwietniu 2014 r. wyniosła 43,5 mln zł i była o 14,3 proc. wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.
W ujęciu narastającym za 4 miesiące 2014 r. sprzedaż Grupy Redan wyniosła 145,5 mln zł i wzrosła o 8,7proc. r./r.
Powierzchnia sieci sklepów GK Redan na koniec kwietnia wyniosła 101,7 tys. mkw., co oznacza wzrost o 3 proc. w odniesieniu do kwietnia 2013 r.
Sieć dyskontowa
W sieci dyskontowej poziom sprzedaży towarów w kwietniu 2014 r. wyniósł 24,2 mln zł, co oznacza poziom o 19,5 proc. wyższy niż w kwietniu roku poprzedzającego.
Sprzedaż po 4 miesiącach br. osiągnęła poziom 76,8 mln zł i była wyższa o ok. 16,7 proc. r./r.
Sieć Textilmarket na koniec kwietnia składała się z 291 sklepów własnych o łącznej powierzchni 62,9 tys. mkw. i była na poziomie 4 proc. wyższym niż w kwietniu 2013. Sieć modowa
Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w kwietniu 2014r. wyniosła 19,3 mln zł i była na poziomie 8,5 proc. wyższym niż w kwietniu 2013r.
Sprzedaż po 4 miesiącach br. wyniosła 68,8 mln zł, co oznacza wzrost o 1,1 proc. r./r.
Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec kwietnia 2014r. miały łączną powierzchnię 38,9 tys. mkw., i były na poziomie 1 proc. wyższym niż w kwietniu 2013 r.
Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe w kwietniu 2014 r. osiągnęła poziom 2,4 mln zł, co oznacza 9,4 proc. wzrostu do kwietnia 2013r. Ponad 10 proc. wzrost odnotowano narastająco za 4 miesiące przy sprzedaży w wysokości 10,7 mln zł.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.