PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Grzegorz Grajkowski, Unibail-Rodamco-Westfield: Tymczasowe trudności nie mogą wywracać do góry nogami długofalowych umów

Grzegorz Grajkowski, Unibail-Rodamco-Westfield: Tymczasowe trudności nie mogą wywracać do góry nogami długofalowych umów
Nasza współpraca z najemcami oraz umowy mają długofalowy charakter i tymczasowe trudności nie mogą wywracać takich ustaleń do góry nogami – tłumaczy Grzegorz Grajkowski, dyrektor operacyjny Unibail-Rodamco-Westfield Polska.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 19 cze 2020 14:42

Najemców, którzy z powodów innych niż rządowe restrykcje nie otworzyli swoich lokali mamy niewielu. Jesteśmy w trakcie rozmów. Aktywny dialog i wspólne poszukiwanie rozwiązań zawsze traktujemy priorytetowo. W zależności od potrzeb czasem są to krótkoterminowe rozwiązania, aby wspomóc działalność tu i teraz, a czasem szukamy długoterminowych. Nasza współpraca oraz umowy mają długofalowy charakter i tymczasowe trudności nie mogą wywracać takich ustaleń do góry nogami – tłumaczy Grzegorz Grajkowski, dyrektor operacyjny Unibail-Rodamco-Westfield Polska.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 19 cze 2020 14:42

Jak kształtuje się odwiedzalność galerii należących do Unibail Rodamco Westfield po restarcie 4 maja. Czy są jakieś różnice między poszczególnymi obiektami? 

Grzegorz Grajkowski, dyrektor operacyjny Unibail-Rodamco-Westfield Polska: Zaobserwowaliśmy, że klienci w pierwszych tygodniach robią zakupy bardzo efektywnie. Ich decyzje zakupowe są wcześniej przemyślane i odwiedzają centra handlowe w konkretnym celu. Przekłada się to na zdecydowanie wyższą konwersję w sklepach. Z rozmów z naszymi najemcami wiemy, że wyniki sprzedaży w pierwszych tygodniach po ponownym otwarciu są powyżej ich wstępnych założeń, co jest dla nas budującą informacją. 

Nie spełniły się czarne scenariusze? 

Nie, zwłaszcza te estymujące odwiedzalność centrów handlowych po zniesieniu rządowych ograniczeń handlu stacjonarnego na poziomie 20-30 proc. Według danych Polskiej Rady Centrów Handlowych, odwiedzalność obiektów handlowych w pierwszym tygodniu po ich ponownym otwarciu wynosiła od 53 proc. do 68 proc. w stosunku do analogicznego okresu w 2019 roku. Wskaźnik ten wzrósł po otwarciu lokali gastronomicznych i usługowych do średnio 75 proc., a w przeddzień Dnia Matki wynosił 93 proc. Wzrosty w footfallu postępują bardzo dynamicznie i 10-procentowe różnice dają się zaobserwować w krótkich interwałach – z tygodnia na tydzień. Odwiedzalność naszych centrów jest zbieżna ze statystykami opracowanymi przez PRCH. 

Czy firma planuje jakieś akcje marketingowe, mające na nowo „oswoić” klientów z przebywaniem w food courcie. Niektóre galerie np. rozdają darmowe vouchery? 

Uwolnienie funkcji gastronomiczno-usługowych przekłada się na systematyczny wzrost odwiedzalności centrów handlowych. Strefy gastronomiczne w centrach Unibail-Rodamco-Westfield w Polsce – foodcourty i strefy Grand Kitchen obecne w części naszych obiektów – otworzyły się niemalże w całości. Działania mające na celu promocję oferty najemców są dla zespołów zarządzających obiektami handlowymi URW w Polsce jednym z kluczowych komponentów współpracy z najemcami. Także i w obecnej sytuacji wspólnie pracujemy nad rozwiązaniami marketingowymi, które przyczyniłyby się do zwiększenia obrotów w lokalach naszych partnerów. 

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.239.149.34
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!