Jak kształtuje się odwiedzalność galerii należących do Unibail Rodamco Westfield po restarcie 4 maja. Czy są jakieś różnice między poszczególnymi obiektami? 

Grzegorz Grajkowski, dyrektor operacyjny Unibail-Rodamco-Westfield Polska: Zaobserwowaliśmy, że klienci w pierwszych tygodniach robią zakupy bardzo efektywnie. Ich decyzje zakupowe są wcześniej przemyślane i odwiedzają centra handlowe w konkretnym celu. Przekłada się to na zdecydowanie wyższą konwersję w sklepach. Z rozmów z naszymi najemcami wiemy, że wyniki sprzedaży w pierwszych tygodniach po ponownym otwarciu są powyżej ich wstępnych założeń, co jest dla nas budującą informacją. 

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (91%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL