PARTNERZY PORTALU


H&M: Strategia niepodnoszenia cen kluczem do sukcesu

  • Autor: Onet.pl
  • Dodano: 30 cze 2011 13:44

Sieć odzieżowa Hennes & Mauritz podała, że w 2011 roku planuje agresywny rozwój na rynku brytyjskim, pomimo trudnej sytuacji w tamtejszym handlu. Analitycy uważają, że szeroko debatowana strategia firmy, polegająca na niepodnoszeniu cen, jest kluczem do jej sukcesu - podał Onet.pl za DowJonesNewswires.

  • Autor: Onet.pl
  • Dodano: 30 cze 2011 13:44

Wielka Brytania, w której firma ma 183 sklepy, była w 2010 roku polem największej ekspansji sieci, która zwiększyła na Wyspach liczbę placówek netto o 25. Szef relacji inwestorskich H&M, Nils Vinge, powiedział agencji informacyjnej Dow Jones Newswires, że w tym roku ekspansja będzie kontynuowana w szybkim tempie.

W pierwszych dwóch kwartałach tego roku obrachunkowego H&M zdecydował się nie przerzucać znacząco wyższych kosztów produkcji na brytyjskich konsumentów, ani nie rekompensować sobie ich kosztem podwyżki podatku od wartości dodanej (VAT). Zamiast tego firma utrzymuje niskie ceny, by zwiększać udział w rynku.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.109.55
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!