W badanym okresie sprzedaż netto grupy H&M wzrosła o 8 procent. Wyłączając rynki, które zostały najbardziej dotknięte w ciągu kwartału przez sytuację związaną z koronawirusem Covid-19, sprzedaż grupy H&M o 7 procent. Z kolei sprzedaż online poszybowała w górę o 48 proc.

Marzec przyniósł mocne osłabienie. W wyniku szybkiego globalnego rozprzestrzeniania się wirusa Covid-19 sprzedaż znacznie spadła - o 46 proc. w porównaniu do marca 2019. Na dzień 31 marca, na największych rynkach grupy, zamknięto 3778 z 5065 sklepów. Z kolei sprzedaż online w marcu br. wzrosła o 17 procent. Cyfrowe kanały sprzedaży pozostają otwarte na 47 z 51 rynków internetowych grupy.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL