PARTNERZY PORTALU

H&M zawalczy o grubsze portfele

H&M zawalczy o grubsze portfele
fot. Photocritical/Shutterstock
  • Autor: PropertyNews.pl/BOF/Reuters
  • Dodano: 02 paź 2018 13:01

Koniec z sieciowym podejściem? W Sztokholmie H&M testuje rozwiązania, które – jak zapewnia koncern – mają przyciągnąć bardziej zamożnych klientów.

  • Autor: PropertyNews.pl/BOF/Reuters
  • Dodano: 02 paź 2018 13:01

Zdaniem przedstawicieli firmy, dotychczasowy koncept – jednolity wystrój wnętrz, ta sama oferta i rozmieszczenie produktów w ponad 4,3 tys. salonów H&M na całym świecie – przestaje się sprawdzać. Sprzedaż od lat utrzymuje się w stagnacji, a konkurencja nie śpi. Odzieżowy potentat od kilku sezonów deklaruje potrzebę dostosowania się do szybko zmieniającego się krajobrazu handlowego.

Jednym z kierunków zmian było wprowadzenie do portfolio nietypowej – jak na grupę – marki, która oferuje wyselekcjonowany asortyment marek - i to nie tylko tych z portfela H&M. Dyskontowy Afound - jak zapewniał w czerwcu br. Karl-Johan Persson, CEO koncernu - został bardzo dobrze przyjęty zarówno w sklepie, jak i online.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.228.219
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!