PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

H&M zmienia plany dotyczące otwarć nowych sklepów

H&M zmienia plany dotyczące otwarć nowych sklepów
H&M, fot. Shutterstock, J. Lekavicius
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Dodano: 02 lip 2019 12:06

Szwedzka sieć odzieżowa H&M ósmy kwartał z rzędu odnotowuje spadek zysku, pomimo wzrostu obrotów.

Zyski H&M spadły o 1,3 proc., do poziomu 5,93 mld koron (550 mln euro), podczas gdy analitycy liczyli na 6 mld koron.

Kierownictwo jest zmuszone do podjęcia działań optymalizacyjnych: detalista otworzy mniej nowych sklepów - w br. uruchomi ich 130, o 45 mniej niż planowano. Więcej środków zostanie przeznaczonych na digitalizację biznesu.

Obroty kwartalne poszły w górę o 11 proc. do 57,474 mld koron szwedzkich (około 5,5 mld euro). Bez uwzględnienia wahań kursów walutowych wzrost ten wynosiłby 6 proc.

Bardzo dobrze radzi sobie kanał internetowy Grupy, gdzie sprzedaż wzrosła o 27 proc. w koronach szwedzkich, a o 20 proc. w lokalnej walucie.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.254.115
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.