Polscy konsumenci konsekwentnie przez ostatnie 30 lat wydają coraz więcej pieniędzy. Ten wskaźnik rośnie co roku o ok. 7 procent. – Zjawisko to naprawdę steruje nie tylko zachowaniem polskiego konsumenta, ale też zmienia instytucjonalny rynek handlowy. Polskie społeczeństwo charakteryzuje się dynamicznym wzrostem klasy średniej. Jest to bardzo interesujące zjawisko, ponieważ dostrzec można, że grupa ta jest doskonałym odbiorcą oferty handlowej. Większość ma już własne mieszkanie, co roku jeździ na wakacje do Grecji, płaci rachunki, raz w miesiącu je obiad na mieście, a cała reszta ich życia to normalne wydawanie pieniędzy – uważa Hadley Dean, prezes EPP.

 

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (62%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL