PARTNERZY PORTALU

HalfPrice, Puma, Homla i inne marki weszły do Gemini Park Tarnów

HalfPrice, Puma, Homla i inne marki weszły do Gemini Park Tarnów
HalfPrice w Gemini Park Tarnów to pierwszy sklep marki off price stworzonej przez Grupę CCC w tej części Małopolski, mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 22 lis 2021 10:29

Ostatnie miesiące przyniosły w Gemini Park Tarnów lokalny debiut aż 5 nowych najemców, w tym m.in. HalfPrice, PUMA i Homla.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 22 lis 2021 10:29
  • Tylko w ciągu ostatnich trzech miesięcy ofertę centrum handlowego wzmocniło aż 5-ciu nowych najemców.
  • W sumie marki wynajęły tam aż 3,1 tys. m kw.
  • To największa seria otwarć w tarnowskim obiekcie od rozwoju pandemii.

– Jesień przynosi w Gemini Park Tarnów prawdziwy wysyp nowości, co jest efektem konsekwentnie realizowanej, skutecznej strategii leasingowej, nastawionej przede wszystkim na pozyskanie topowych na rynku marek modowych i lifestylowych, których do tej pory nie było jeszcze na tarnowskim rynku – mówi Joanna Zemczak, Head of Lease w Gemini Holding. – Dzięki nowym otwarciom, nie tylko umacniamy kluczową dla galerii ofertę fashion, będącą fundamentem wizerunku obiektu, ale też wzmacniamy pozycję centrum nr 1 we wschodniej Małopolsce, tworząc w nim nowe, ciekawe dla klientów destynacje zakupowe, w dodatku unikalne w skali miasta i regionu. Zwłaszcza, że wszystkie 5 nowych marek to lokalne debiuty – dodaje.

Największym spośród nich był HalfPrice. To pierwszy sklep marki off price stworzonej przez Grupę CCC w tej części Małopolski, a zarazem jeden z największych z ofertą modową w obiekcie. W jego asortymencie można znaleźć markowe rzeczy najlepszych światowych brandów, dostępne zawsze w niższych cenach.

Doskonale znane marki modowe i casualowo-sportowe do oferty Gemini Park wniósł także multibrandowy sklep kaes. Najemca, który w galerii otworzył sklep w nowym koncepcie, zajął lokal mający blisko 200 m kw. Można w nim znaleźć rzeczy w stylu athleisure, takich marek jak m.in. PUMA, Nike, Tom Tailor, New Balance, Reebok, 4F, Outhorn, Skechers, Vans, Under Armour czy Cross Jeans. Pojawienie się kaes w tenant-mixie tarnowskiego obiektu to efekt owocnej współpracy właściciela centrum z firmą doradczą Colliers, która wspiera komercjalizację trzech centrów Gemini Park.

Ale to nie jedyny najemca, który wniósł do Gemini Park ofertę z pogranicza mody i sportu. W ostatnim czasie w centrum handlowym zadebiutowała też marka PUMA. Mający ok. 100 m kw. sklep powstał według najnowszych standardów sieci. To także pierwszy i póki co jedyny sklep tego brandu w Tarnowie.

– Otwarcie sklepów kaes oraz PUMA umocniło naszą ofertę modową, ale także zasiliło znacząco segment casualowo-sportowy. Dzięki nim klienci mogą w Gemini Park znaleźć najszerszy w regionie tego typu asortyment, na który dziś składa się łącznie aż 10 sklepów, w tym aż 4 multibrandy zapewniające dostęp do najbardziej pożądanych marek tej kategorii – zauważa Joanna Zemczak.

Sama oferta modowa zyskała także dzięki otwarciu Lee Cooper. Marka zajęła lokal mający 71 m kw. Oferta sklepu skierowana jest do mężczyzn, kobiet oraz dzieci. Dzięki temu otwarciu klienci centrum mogą w nim znaleźć już 9 sklepów z odzieżą dżinsową. Oprócz Lee Cooper w galerii działają także salony m.in. Levi’s, Big Star, Diverse czy Pepe Jeans.

W efekcie skutecznych działań leasingu, zyskała także oferta „home”. Wrzesień przyniósł w centrum handlowym otwarcie pierwszego w regionie sklepu marki Homla. Popularna sieć segmentu wyposażenia wnętrz zainwestowała w Gemini Park w lokal mający aż 350 m kw.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.207.247.69
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!