PARTNERZY PORTALU


Handel musi nadążać za zmianami zachowań konsumenckich

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 11 cze 2015 12:21

Deweloperzy i najemcy muszą mieć świadomość zmian, jakie zachodzą w nowoczesnym handlu, w wykorzystaniu internetu i technologii mobilnych. Zrozumienie współczesnych zachowań konsumenckich i umiejętne łączenie kanałów sprzedaży jest kluczem do sukcesu w branży retail – to główne wnioski konferencji ECE Polish Retail Day 2015, która odbyła się w Warszawie 2 czerwca br.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 11 cze 2015 12:21

Gościem specjalnym drugiej edycji ECE Polish Retail Day był Ibrahim Ibrahim, dyrektor zarządzający Portland Design. W swojej prezentacji zwrócił szczególną uwagę na zmianę podejścia do handlu w dobie nowoczesnych technologii oraz na kształtowania się nowych relacji z klientem, który jak nigdy wcześniej ma ogromne możliwości wyboru, zarówno produktów jak i form sprzedaży online i offline. – Generacja C – to konsumenci, którzy na co dzień żyją w przestrzeni internetu, serfują w sieci, używają narzędzi mobilnych do komunikowania się ze światem. Nowoczesny handel musi to uwzględniać, łącząc tradycyjne formy sprzedaży z nowoczesnymi, na nowo definiując swoją rolę i funkcję – tłumaczył Ibrahim Ibrahim. 

Zdaniem eksperta, w przyszłości poszczególne marki, będą musiały zdobywać klienta nie tylko przez sam produkt, ale także poprzez wykreowanie swoich idei, za którymi będą podążać konsumenci. Dziś liczy się personalizacja doświadczeń zakupowych, a ze sprzedażą musi łączyć się zaangażowanie, edukacja i rozrywka w jednym.

O nowych trendach, które zauważa już ECE realizując swoje projekty na całym świecie mówiła Joanna Fisher, dyrektor zarządzający Center Management ECE. Wskazała ona na zjawisko łączenia kanałów sprzedaży online i offline w system inline. - Klient może robić zakupy z dowolnego miejsca, choćby z domu, zamawiając towar przez internet, a odebrać go w sklepie stacjonarnym. Oferta centrów handlowych jest coraz bardziej urozmaicana, dzięki czemu wizyta w takich obiektach nie ogranicza się tylko do samych zakupów, bo klienci mają coraz więcej możliwości spędzenia tam wolnego czasu – mówiła Joanna Fisher.

W drugiej edycji ECE Polish Retail Day 2015 wzięło udział ponad 250 uczestników: przedstawicieli branży retail, głównie sieci handlowych, współpracujących z centrami handlowymi należącymi i zarządzanymi przez ECE Projektmanagement Polska.

- Mamy nadzieję, że nasza konferencja pomoże zrozumieć zachowania konsumenckie, a także podpowie i nauczy jak stosować w praktyce nowe rozwiązania – mówił Rafał Pruba, dyrektor Działu Najmu ECE Projektmanagement Polska.

 

 

 

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.204.42.98
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!