PARTNERZY PORTALU


Handel powinien być Disneylandem dla klienta

Handel powinien być Disneylandem dla klienta
Fot. unsplash.com. (Karsten Winegeart).
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 19 maj 2021 16:46

Dzisiaj marka, która chce być uwielbiana powinna być jednocześnie rozrywkowa. Można powiedzieć, że musi być Disneylandem dla klienta - uważa Mikołaj Wezdecki, dyrektor e-commerce w eobuwie.pl.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 19 maj 2021 16:46
  • Korzystanie z Internetu w pandemii zwiększyło się o 60 proc. w porównaniu do okresu sprzed kryzysu. Handel internetowy wzrósł trzykrotnie.
  • Covid i lockdowny przyciągnęły do sklepów internetowych nową grupę klientów - 50+. Potrzebowali wsparcia, dlatego eobuwie.pl zatrudniło więcej osób do działu obsługi klienta, aby im pomagać robić zakupy. 
  • Luděk Motyčka, Head of Marketing, Central & Eastern Europe Google: Liczba usług internetowych, z których ludzie korzystają zwiększyła się dwukrotnie. Największy skok zanotował handel internetowy i branża rozrywki.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (88%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Retransmisja sesji:

Property Forum ONLINE – Fokus na Śląsk

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.239.179.228
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!