Dzisiaj marka, która chce być uwielbiana powinna być jednocześnie rozrywkowa. Można powiedzieć, że musi być Disneylandem dla klienta - uważa Mikołaj Wezdecki, dyrektor e-commerce w eobuwie.pl.
- Korzystanie z Internetu w pandemii zwiększyło się o 60 proc. w porównaniu do okresu sprzed kryzysu. Handel internetowy wzrósł trzykrotnie.
- Covid i lockdowny przyciągnęły do sklepów internetowych nową grupę klientów - 50+. Potrzebowali wsparcia, dlatego eobuwie.pl zatrudniło więcej osób do działu obsługi klienta, aby im pomagać robić zakupy.
- Luděk Motyčka, Head of Marketing, Central & Eastern Europe Google: Liczba usług internetowych, z których ludzie korzystają zwiększyła się dwukrotnie. Największy skok zanotował handel internetowy i branża rozrywki.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (88%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze