Zdaniem Mary Wallace, ekspertki IBM Interactive Experience, żyjemy w czasach pełnych ekstremalnych zjawisk na rynku handlowym.

– Z jednej strony mamy centrum handlowe w Szkocji z 1991 r., które na 21 sklepów miało 14 pustostanów i zostało zlicytowane na aukcji za jednego funta. Z drugiej – możemy podziwiać nowojorskie Showfields otwarte w 2018 r. Uznawane jest obecnie za najbardziej interesujący sklep na świecie. Na pierwszym piętrze znajdują się sklepy, a na ostatnim, czwartym – lofty. Obiekt jest zaprojektowany jako miks różnych funkcji: kawiarni, galerii sztuki, przestrzeni do pracy i mieszkania – opowiadała Mary Wallace podczas konferencji ReDI zorganizowanej przez Polską Radę Centrów Handlowych.

Dwa tak odmienne przykłady rodzą pytanie, czym w dzisiejszych czasach jest centrum handlowe i jakie rządzą nim trendy.

Dalej w artykule:

• Kooperacja globalnych brandów wkracza do galerii handlowych.

• O centrach handlowych, które roszczą sobie prawa autorskie do każdego selfie wykonanego na swoim terenie.

• Czy Amazon stworzy koncept, który połączy świat handlu online i offline?

• Jak eBay udowodnia, że digitalizacja nie zabija handlowych ulic?

• Czy hybrydy retailu i logistyki zrewolucjonizują rynek?

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL