Obecnie coraz więcej klientów kupuje produkty przez Internet lub porównuje ceny towarów w sklepach stacjonarnych z internetowymi ofertami. Omnichannel to nowoczesny model sprzedaży wielokanałowej, który jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby konsumentów.

Rozwiązanie to narodziło się na zachodzie, natomiast w Polsce dopiero zaczyna się rozwijać. Dzięki omnichannel m.in. klient po wejściu do sklepu stacjonarnego na ekranie swojego smartfona może zobaczyć spersonalizowaną, dostosowaną do swojego wieku lub płci ofertę marki. Strategia ułatwia także odbiór towarów zakupionych drogą internetową w sklepach stacjonarnych oraz oferuje możliwość skorzystania z wirtualnej przymierzalni. Ponadto klient stojąc przy manekinie ma również możliwość otrzymania informacji na temat oglądanej stylizacji, dzięki aplikacji na smartfona, która jednocześnie ułatwia zlokalizowanie zaprezentowanych ubrań na sklepowych półkach. Technologia omnichannel daje także sposobność do robienia zakupów online, będąc w kawiarni centrum handlowego, a następnie odbiór towarów w sklepie stacjonarnym. Idea wielokanałowego handlu gwarantuje konsumentom dużą swobodę i niezależność.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (68%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL