Dynamika wzrostu znaczenia handlu online we wszystkich krajach jest dość duża, i wydaje się, że wzrost znaczenia e-commerce zaowocował wycofaniem się niektórych marek z rynku lub zmniejszeniem wielkości i zasięgu ich działania. Szczególnie widać to w Wielkiej Brytanii. W całej Europie dostrzegalne są zmiany na mapie najemców.
- W Polsce ten problem nie wydaje się być duży, ponieważ na miejsce starych wchodzą nowi, międzynarodowi i lokalni operatorzy handlowi. Dla większości operatorów handlowych konieczna wydaje się zmiana praktyk i zintegrowanie e-commerce z handlem tradycyjnym, co z kolei budzi obawy właścicieli centrów handlowych, bowiem zmniejszenie obrotów w handlu tradycyjnym - przekłada się na szacunek dochodu właściciela obiektu i co za tym idzie cenę centrum przy jego sprzedaży – podkreśla Agnieszka Hryniewiecka-Jachowicz.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Komentarze