PARTNERZY PORTALU


Handlowa przyszłość Krakowa to modernizacje

Handlowa przyszłość Krakowa to modernizacje
Kraków, fot. Pixabay
  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 14 paź 2016 14:39

W Krakowie wciąż brakuje nowych inwestycji handlowych. Już istniejące projekty przechodzą jednak gruntowne zmiany.

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 14 paź 2016 14:39

Konsumenci w Krakowie mogą zrobić zakupy w 15 centrach handlowych o łącznej powierzchni 548 tys. mkw. GLA. Na tysiąc mieszkańców przypada 528 mkw. powierzchni sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych. Na jedno centrum handlowe przypada średnio 66 670 osób. Siła nabywcza mieszkańców Krakowa w przeliczeniu na metr kwadratowy centrum handlowego wynosi średnio 55 630 PLN rocznie – wynika z publikacji Colliers International „Centra handlowe w aglomeracjach II kw. 2016 r. | Kraków”.

W okresie styczeń 2015 - czerwiec 2016 w mieście nie oddano do użytku żadnego nowego centrum handlowego. Największą budowaną obecnie inwestycją handlową w Krakowie jest centrum Serenada (ok. 42 tys. mkw.). Największym obiektem handlowym w regionie pozostaje Bonarka City Center o powierzchni 91 tys. mkw. GLA z 270 sklepami, punktami usługowymi i gastronomicznymi.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (64%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.204.48.69
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!