High-tech czy powrót do korzeni?

Jak długo centra handlowe będą działać w obecnym formacie? W jakim kierunku będą się zmieniać i czy rozwój e-handlu będzie rzeczywiście zagrożeniem dla ich działalności?
Centra handlowe bardzo szybko „uwiodły" Polaków. Społeczeństwo na dorobku to klienci idealni, których potrzeby okazały się tak duże, że wskaźnik nasycenia powierzchnią centrów w naszym kraju przewyższył już średnią europejską. Jak wynika z raportu firmy JLL, osiągnął bowiem wartość 224 mkw. na 1000 mieszkańców, wobec 191 mkw. w Europie. A będzie jeszcze wyższy. W I kw. 2014 r. otwarto w Polsce trzy centra handlowe: Atrium Felicity w Lublinie, Galerię Amber w Kaliszu oraz Galerię Siedlce.
Teraz w całej Polsce w budowie jest 20 centrów handlowych, m.in. Sukcesja w Łodzi (45 000 mkw.), Galeria Warmińska w Olsztynie (41 500 mkw.) czy Tarasy Zamkowe w Lublinie (38 000 mkw.), a osiem kolejnych jest rozbudowywanych.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)
Odpowiedz-
0
0