PARTNERZY PORTALU

Hipermarkety muszą na nowo zawalczyć o klientów

Hipermarkety muszą na nowo zawalczyć o klientów
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Dodano: 27 gru 2012 22:46

Celem dla hipermarketów jest teraz nie tyle ich dalszy, intensywny rozwój i otwieranie kolejnych dużych sklepów, ale to, aby przyciągnąć z powrotem konsumentów. Gdyby hipermarkety zostały tam gdzie są, nie widzę dla nich dobrej przyszłości - mówi Krzysztof Badowski, partner zarządzający Roland Berger Strategy Consultants.

- Dostrzegam stagnację, wyczerpanie się formuły hipermarketowej, co wynika w dużej mierze z trendów konsumenckich i zmiany modelu rodziny - rośnie liczba gospodarstw domowych bezdzietnych czy liczba gospodarstw domowych jednoosobowych. Spędzamy coraz więcej czasu w pracy, żyjemy bardzo szybko, potrzebujemy rozwiązań szybkich, bliskich, dogodnych - tłumaczy Badowski.

Jak dodaje, te trendy sprawiają, że konsument zaczął preferować średnie i mniejsze formaty, które oferują mniejszy asortyment, ale za to są blisko, dają możliwości szybkiego dokonywania zakupów. - Ponadto, ze względów ekonomicznych mamy do czynienia z fenomenem wzrostu formatu dyskontowego, który również jest formatem średnim, ale który ewoluuje i zmienia się w kierunku formatu supermarketowego - uważa ekspert. 

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.234.191.202
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!